המומלצים שלנו (למה?), ועכשיו: דירות מודרניות ומשוכללות במרכז ליסבון החל מ 30 ש"ח ללילה. הנחות מיוחדות על מבחר טיולים בליסבון והסביבה. כל המלונות המומלצים בליסבון.

6 באוג׳ 2014

חבילות נופש זולות לליסבון

מחפשים חבילה זולה לליסבון? למה בעצם חבילה ומהי חבילה? רווחת בציבור הידיעה שחבילות תיירות מורכבות מטיסה, מלון ולעיתים העברות משדה התעופה. נכון. ועוד רווחת בציבור ההנחה שחבילה תהיה יותר זולה מסך כל מרכיביה. נכון? ובכן... לא בהכרח!

בסגנון ההפוך על הפוך, מפעילי ומשווקי התיירות בונים חבילות כדי למקסם את המכירה שלהם. לא רק טיסה לליסבון. לא רק מלון בליסבון. אלא טיסה פלוס מלון. מאידך, ההנחה הצרכנית, כאמור היא, שהחבילה המשולבת לליסבון תהיה יותר זולה מסך כל מרכיביה. אבל העובדה היא שזה לא בהכרח נכון וראוי לבדוק כל מקרה לגופו.

והרי לנו גוף של מקרה: חבילת נופש לליסבון

אתר ישראייר מציע חבילות נופש לליסבון בחבילות טיסות ישראייר תל אביב- ליסבון תל אביב וכן שהייה במלון בליסבון על בסיס לינה וארוחת בוקר:

חבילת נופש לליסבון
חבילת נופש לליסבון

בחרנו לפרק את חבילת הנופש למרכיביה ולבדוק אם ניתן לקבל את אותה חבילה במחיר נמוך יותר. בחרנו באפשרות היקרה ביותר שהיא חבילת נופש לליסבון בתאריכים 01/09-08/09 במלון Radisson Blu Lisbon

מחיר החבילה בישראייר 1233$ לאדם. או (לפי 3.47* ) 4278 ש"ח
*בהתאם למדיניות המחירים של "ישראייר", מחירים הנקובים במטבע חוץ יגבו על פי השער העברות והמחאות גבוה של אותו מטבע ביום התשלום

ועכשיו נפרק את חבילת הנופש למרכיביה וננסה להוזיל עלויות:

כרטיס טיסה (מחירים מצוטטים מאתר travelist.co.il) טיסה זהה בישראייר:  743$ או (לפי 3.47 ) 2578 ש"ח


כרטיס טיסה לליסבון
כרטיס טיסה לליסבון

מלון Radisson Blu Lisbon (חיפוש באמצעות חלונית חיפוש מלונות בליסבון שבאתר)  מחיר לאדם ל 7 לילות  1098 ש"ח (מחיר חדר זוגי 2196 ש"ח)

Radisson Blu Lisbon
Radisson Blu Lisbon
 
הרכבת חבילת נופש לליסבון באופן עצמאי סה"כ 2578+ 1098= 3676 ש"ח

סה"כ חסכון (הפרש בין מחיר של ישראייר לכל חבילת הנופש 4278 ש"ח) של 602 ש"ח לאדם

הערות
  1. מחיר המלון בחבילת הנופש של ישראייר כולל ארוחת בוקר. ההצעה כאן איננה כוללת ארוחת בוקר. רדו העירה, ושתו "ביקה" שזה אספרסו או קפה בחלב, איכלו פאסטיס ותחסכו כמה מאות שקלים וגם תהנו מהוויב הליסבונאי
  2. אם חשקה נפשכם בקיצוץ נוסף בעלויות החבילה ניתן לקחת טיסה לא ישירה לליסבון (כאן בדוגמא דרך בריסל, במחיר של 474$ לכרטיס) ולחסוך עוד 930 ש"ח לאדם.

טיסה לא ישירה לליסבון
טיסה לא ישירה לליסבון