המומלצים שלנו (למה?), ועכשיו: דירות מודרניות ומשוכללות במרכז ליסבון החל מ 30 ש"ח ללילה. הנחות מיוחדות על מבחר טיולים בליסבון והסביבה. כל המלונות המומלצים בליסבון.

12 באוג׳ 2014

בתי הקפה הטובים ביותר בליסבון

שתיית קפה בליסבון היא אומנות. תיירים כמקומיים שותפיים לאובססית לגימת הקפה של ליסבון. בתי הקפה של ליסבון הם חוויה ליסבונאית תרבותית מחייבת. בפורטוגל בכלל ובליסבון בפרט, שתיית קפה היא דרך חיים. ישיבה בבתי קפה היא הוויה מכוננת.

Principe Real הוא סמלה של ליסבון החדשה. מתנשא מעל באריו אלטו Barrio Alto הרובע שבו מנתהלים חיי הלילה המשגשגים של ליסבון, מסעדות יוקרתיות ומסעדות אופנתיות, גלריות וחנויות. ראשית המסע ברחוב דום פדרו ה 5 Rua Dom Pedro V, שם ימצא התייר שפע של בתי קפה פוטוגליים מסורתיים או מאפיות הקרויות  pasteleria שבכולם מגישים כוס קפה טוב.

הקפה בליסבון ארוך יותר מהאספרסו של האיטלקים, פחות מר מה café solo של הספרדים, עשיר כמו הקפה התורכי. הליסבונאים קוראים לו ביקה bica- זריקת קפה שחור לוורידים.

טקס הקפה בפורטוגל מתחיל כבר מוקדם בבוקר. היום נפתח עם ספלון (ספל צר תואם אצבעון גדול) ביקה. את קפה הבוקר נוהגים לשתות ללא חלב. שחור וחזק. בניגוד למקומות רבים באירופה, הפורטוגלים ממעטים לשתות קפה בחלב, שנקרא galão.
בליסבון, נוהגים לשתות את הקפה שלהם במאפיה מקומית הקרויה pasteleria. משהו שבין boulangerie צרפתי ובר ספרדי. אל קפה הבוקר מתלווה בדרך כלל מאפה פריך וזעיר שנבלע בכמה ביסים pastel de nata.

טקס הקפה יכול לחזור על עצמו ארבע עד חמש פעמים ביום.

בתי הקפה בליסבון לובשים פנים רבות. החל מהמקום המפורסם והמתוייר A Brasileira א ברזיליירה, שממוקם ב Chiado, ועד לפאסטיס דה בלם Pastéis de Belém שהם אטרקציות תיירותיות שאסור להחמיץ, וכלה בבתי קפה מקומיים כגון Pão de Canela שמציע מאפים תוצרת בית משובחים, Café Pois  המגניב שממוקם במחסן מהמאה ה 17 ברובע אלפמה. בית הקפה Royale Café בעל המראה הסקנדינבי הנקי שבשיאדו,  או אחד מבתי הקפה המציעים ישיבה בחוץ, צפיה בנוף האורבני העתיק אך החי של ליסבון.

אין ספק, לשתות קפה בליסבון היא חוויה תרבותית ותיירותית. שתיית קפה בליסבון, ישיבה בבית קפה בליסבון היא אחת האטרקציות המרכזיות של ליסבון.

קפה בליסבון

קפה בליסבון
Café Pois

בתי קפה בליסבון- Pão de Canela
בתי קפה בליסבון- Pão de Canela

Café Pois בתי קפה בליסבון
Café Pois בתי קפה בליסבון




מקור ותרגום: The Best Cafes in Lisbon
מומלץ גם, במיוחד עם ילדים ומשפחות בליסבון הארד רוק קפה ליסבון