המומלצים שלנו (למה?), ועכשיו: דירות מודרניות ומשוכללות במרכז ליסבון החל מ 30 ש"ח ללילה. הנחות מיוחדות על מבחר טיולים בליסבון והסביבה. כל המלונות המומלצים בליסבון.

10 באוג׳ 2014

עונות התיירות בליסבון- מתי לטוס לליסבון

ליסבון מציעה עונת קיץ ארוכה, שכמובן נחשבת לעונת התיירות הבוערת. האביב והסתיו בליסבון הן עונות נעימות, מזג האוויר חמים ובהיר. לגמרי לא גשום. מאידך, החורף בליסבון לא צפוי. עונת התיירות המומלצת ביותר לביקור בליסבון היא האביב.

קיץ בליסבון: חודשי הקיץ בליסבון הם יוני עד אוגוסט. הקיץ בליסבון חם אם כי איננו סובל מדרגות חום קיצוניות. מזג האוויר בליסבון ממוזג הודות לכך שהעיר שוכנת על חופי האוקיאנוס האטלנטי, ואפשר תמיד לסמוך על איזו בריזה נעימה מן האוקיאנוס. מידות החום הממוצעות בליסבון בקיץ הן 27 מעלות. חודשי הקיץ בליסבון הם יוני עד אוגוסט, כאשר חודש אוגוסט נחשב כעונת השיא לתיירות בליסבון. המשמעות היא כמובן חופי ים עמוסים, מחירי מלונות גבוהים יותר וכדומה. חלק מבעלי העסקים יוצאים לחופשות במהלך אוגוסט אך ההשפעה על התיירים קטנה. 
עונת הקרניבל של ליסבון ומסיבות הרחוב הקרויה Festas Santos Populares , היא באמצע חודש יוני.

עונות המעבר בליסבון: אביב וסתיו בליסבון הן עונות תיירות מצוינות ומומלצות, כאשר האביב עדיף. בשתי העונות מזג האוויר אידיאלי.

אביב בליסבון: הזמן הטוב ביותר לבקר בליסבון הוא מאמצע האביב ועד סופו. השמש מאירה וזורחת ושוטפת את ליסבון ללא חום הקיץ הלוהט.  באביב ליסבון ירוקה מאד ופורחת. הגנים, העציצים, הכל ירוק ופרחוני. כיוון שהדרך הטובה ביותר לטייל בליסבון ברגל, מזג האוויר האביבי בליסבון הוא הזמן האידיאלי לתור את העיר.

הקרניבל של ליסבון, חגיגות הקדושים ומסיבות הרחוב של ליסבון מתרחשות באביב, בחודש יוני. החגיגות מתרחשות במשך שבועיים תמימים, כאשר מנגל של סרדינים מתרחש בכל פינת רחוב, בכיכרות אנשים חוגגים ורוקדים לצליליה של מוסיקה מסורתית עליזה. עליז ואוטנטי. אין ספק שהאביב הוא התקופה הטובה ביותר לבקר בליסבון.

חורף בליסבון: החורף הוא העונה המתה בליסבון. מזג האוויר בליסבון בחורף בלתי צפוי. ימים גשומים, סערות של גשם, ומאידך ימים שבהירים ושטופי שמש. החורף בליסבון הוא בהחלט עונה מתאימה לדייגי הדילים הזולים. ברם אולם, אין לדעת אם מזג האוויר יאיר או יחמיר את פניו    

 
רוב אתרי התיירות המרכזיים בליסבון פתוחים לאורך כל השנה.