המומלצים שלנו (למה?), ועכשיו: דירות מודרניות ומשוכללות במרכז ליסבון החל מ 30 ש"ח ללילה. הנחות מיוחדות על מבחר טיולים בליסבון והסביבה. כל המלונות המומלצים בליסבון.

31 ביולי 2014

סֵיין מאנֵייראש 100 Maneiras

למי שיודעים להעריך אוכל מסורתי אבל אוהבים גם לנסות חידושים ושכלולים קולינריים, אוכל פורטוגזי ומסעדות בליסבון הוא אחד הנושאים המעניינים שיש לליסבון להציע. מחד בישול מודרני ועכשווי מאידך שימוש בחומרים והתייחסות למתכונים מסורתיים. דוגמא מובהקת ומאסט תיירותי בליסבון הוא המסעדה "סֵיין מאנֵייראש" 100 Maneiras . פירוש השם בפורטוגלית הוא "מאה סגנונות" (cem maneiras), אבל הוא נשמע לאוזן גם כמו sem maneiras ("בלי נימוסים") שזה כמובן, בהפוך על הפוך, קטע לא מקובל.

מומלץ לנסות את תפריט הטעימות של שמונה מנות קטנות, שהפופולרית בהן היא "אישטנדל דו באיירו" (Estendal do Bairro), או "חבל כביסה של מבאיירו" – מנת דג בָּקַלה יצירתית, שהיא מחווה לאחד המראות האופייניים ביותר בליסבון – חבלי כביסה עמוסי כבסים. המנה מורכבת מפיסות בקלה מיובשות התלויות באטבים על חבלי כביסה קטנים.

התפריט כולל מבחר יינות אייכותיים, המלצרים צעירים בוויב עדכני וקולי- "סיין מאנייראש" הוא אמקום אופנתי וטרנדי ביותר. התייר שקולינריה היא חלק מסדר היום התיירותי שלו חייב לפקוד את המקום. ואם אתה תייר במצב רוח רומנטי זה בהחלט המקום.

אתר המסעדה  סֵיין מאנֵייראש
המסעדה נמצאת ברובע באיירו אלטו (Bairro Alto) האופנתי, ב Rua do Teixeira, 35
שעות: מדי יום 2:00-19:30 (המטבח נסגר ב-00:30)
טלפון: 351-9103-07575

מסעדת סֵיין מאנֵייראש 100 Maneiras ליסבון

מסעדת סֵיין מאנֵייראש 100 Maneiras ליסבון

מסעדת סֵיין מאנֵייראש 100 Maneiras ליסבון

מסעדת סֵיין מאנֵייראש 100 Maneiras ליסבון
 תמונות מאתר מסעדת סֵיין מאנֵייראש 100 Maneiras ליסבון