המומלצים שלנו (למה?), ועכשיו: דירות מודרניות ומשוכללות במרכז ליסבון החל מ 30 ש"ח ללילה. הנחות מיוחדות על מבחר טיולים בליסבון והסביבה. כל המלונות המומלצים בליסבון.

10 בספט׳ 2014

מלון בוטיק בליסבון: Hotel Lisboa Plaza מרשת הריטאז' ליסבון

מלון בוטיק ליסבואה פלאזה Hotel Lisboa Plaza השייך לרשת הריטאז' ליסבון, הוא מלון בניהול משפחתי ובדרגת  4 כוכבים, נמצא ממש מעבר לפינה משדרת החירות - אבניטה דה ליברדאד (Avenida da Liberdade), ומציע מאפיינים ייחודיים כגון טרקלין בסגנון מקומי עם מקומות ישיבה מפוארים. הוא כולל גם טרסה אופנתית עם נוף של ליסבון.

כל החדרים במלון ליסבואה פלאזה ממזגים עיצוב של בתים פורטוגזיים יחד עם מתקני נוחות מודרניים כגון אינטרנט אלחוטי חופשי, טלוויזיה עם מסך שטוח ונגן DVD.

האורחים יכולים לשאול ספר מהספריה הפרטית של ליסבואה פלאזה, ולקרוא אותו ליד האח. עבור אלו הרוצים להישאר בכושר, מוצע מרכז כושר מאובזר היטב.

בבעלותה של אותה משפחה פורטוגזית נמצא Café Plaza Bistro, המציע מזנון ארוחת בוקר עד השעה 11:00, וארוחות קלות וחטיפים לאורך כל היום. הבר מגיש מגוון משקאות.

המלון נמצא במרחק 2 דקות הליכה בלבד מתחנת המטרו אבנידה (Avenida) ותחנת מטרו אחת בלבד מכיכר המרקיז דה פומבל (Marquês de Pombal Square) ופארק אדוארדו השביעי (Eduardo VII Park). כן הוא נמצא במרחק 5 דקות הליכה לרכבל/חשמלית גלוריה, המתחבר לבאירו אלטו (Bairro Alto).

חדרים במלון: 94